مامان بابا های...!!!!

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

مامان بابا های...!!!!

سلام بچه ها خوبید؟!!!!!!!!!!!!!!

من که سرما خوردم لعنتی.اعصابم خورده.....

امروز اومدم یه خورده غر غر کنم مثل همیشه...میخوام بگم این چه وضعی هست که مامان و بابا ها اصلا مارو درک نمیکنن؟!!!!!!!!هرکاری میکنیم غر غر میکنن...همیشه مقایسه هست...والا من درس میخونم گیر میدن....فیلم میبینم گیر میدن می رقصم گیر میدن..میرم بیرون گیر میدن...........

آخه این چه وضعیه؟!!!!!!!!آخه همش میگن مامان بابا ها سنی ازشون گذشته و باید درکشون کرد...ولی تا چه حد آخه؟؟!!!

یه وقتایی واسه فرار از غرغراشون میرم تو اتاقمو بیکار میشینم و در و دیوارو مینگرم.....

آخ که یکشنبه امتحان گسسته دارم و سرما هم خوردم...واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دعا کنید تورو خدا.فعلا...



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت16:22---3 آبان 1391
سلام عزیزم... آپم منتظرتم

پریسا
ساعت22:33---21 مهر 1391
سلام خوبی ؟ خوشی ؟ چه خبر؟ چه چیزا؟ چیکارا میکنی؟
وب خوبی داری بهم سر بزن که بسیار مشتاقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 مهر 1391برچسب:,

] [ 21:1 ] [ فاطی ]

[ ]